بیوگرافی فابرگاس

بیوگرافی وعـکس بازیکنان بارسلونا
بارسلونا فراتر از یک باشگاه
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیوگرافی وعـکس بازیکنان بارسلونا و آدرس fcbali77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سسک کوچولو به دنیا اومد

اطلاعات بیشتر : او فرزند اول خانواده است. مادرش نوریا سولر رئیس یک کمپانی فروش مواد غذایی و پدرش فرانسسک فابرگاس (هم اسم خودش) معمار است.پدربزرگ و پدرپدربزرگ وی نیز همین شغل را داشته اند.پدرش در جوانی فوتبال بازی می کرد و درواقع اولین مربی فوتبال سسک بود. اولین خاطره او از فوتبال به هفت سالگی اش بر میگردد. وقتی در مسابقات بین مدارس آرنیس در سه مسابقه سه گل زد وقهرمان شد. خودش می گوید" آن روز شادترین بچه در دنیا بودم و همان روز بود که تصمیم گرفتم فوتبالیست شوم."

 

پدرش

مدتی بعد با خانواده اش به بارسلونا آمد و به تیم جوانان بارسلونا پیوست.مادرش می گوید" از وقتی هشت نه ساله بود شبهای قبل از بازی زود می خوابید و به رژیم غذاییش خیلی اهمیت می داد و فقط سوپ و ماهی و سبزیجات می خورد که برای بچه ای به این سن غیر عادی است. هر وقت من وپدرش می خواستیم بچه هارا به رستوران مک دونالد ببریم قبول نمی کرد، او از اول فوتبالیست به دنیا آمده بود."

 

با خواهرش کارلوتا(وای چه کوچولو)

 از چهارده سالگی در خوابگاه باشگاه زندگی کرد و همان موقع با لیونل مسی آشنا شد. خودش می گوید"آشنایی با لیونل تاثیر زیادی روی من داشت. او خیلی خجالتی بود ما فکر می کردیم عقب مانده است و بعدها فهمیدیم که می تواند حرف بزند!"

 

با خواهر وبرادر کوچیکش

وقتی شانزده ساله شد به آرسنال پیوست. روز یازدهم سپتامبر 2003 با آرسنال قرارداد بست و اولین بازی اش را مقابل روتردام انجام داد و رکورد جوانترین بازیکن به میدان رفته در تاریخ آرسنال را شکست (با 16 سال و 177 روز سن) ودر سن 16 سال و 212 روز نامش در تاریخ آرسنال به عنوان جوانترین گل زننده ثبت شد(مقابل وولورهمپتون). او در کمتر از یک سال توانایی های خود را نشان داد و بازیکن ثابت تیم شد.

 

پدر ومادرو کارلا (وسطی ها)

ازچپ: کارلوتا-مادر (کارلا هم سمت راست وایساده)

سسک در جام جهانی زیر هفده سال فنلاند درخشید.گل طلایی دقیقه 117 او اسپانیا را به فینال رساند. او توپ طلا و کفش طلای جام  را ازان خود کرد ولی اسپانیا دوم شد. خوان سباستین مربی آن تیم گفت" در سسک استعدادی کشف شده که برای آینده اسپانیا خواهد بود" همین استعداد باعث شد تا در 17 سالگی برای تیم ملی زیر 21 سال انتخاب شود.

 

با پدر و خواهر وکارلا

مثل همه پسرهای بیست و دو سه ساله سسک علاقه ای به تعهد زندگی زناشویی ندارد! ولی چندین سال است که با دختری اسپانیایی به نام کارلا نامزد است و به زودی با هم ازدواج خواهند کرد! کارلا چند سال پیش همراه سسک به لندن آمد و در آنجا مشغول تحصیل است.او قبلا ژیمناست بوده است.البته سسک یکی دوبار با دخترهای موبور دیده شده است!

 

به شدت به بازی های رزمی پلی استیشن علاقه مند است و بر عکس آن چندان به بازی های فوتبال آن علاقه ای ندارد. {مثل خودم}

علاقه ی بسیار شدیدی به شنا دارد و می گوید که با شنا کردن به آرامش می رسدو اوقات فراغت خو را با این ورزش پر می کند.

بارسلونا را عاشقانه دوست دارد و بارها و بارها اعلام کرده است که در آینده به این تیم خواهد پیوست.گوآردیولا نیز بارها اعلام کرده است که فابرگاس بازیکنی از جنس بارسلونا است.

شعارش در زندگی "می توانم پس ناامید نمی شوم" است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 29 آذر 1391برچسب:, ] [ 17:43 ] [ علی برادران ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آرشیو مطالب
امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 2565
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1